En el marc de l’assignatura d’Anàlisis i Gestió, conduïda per Anna Llàcer, es va realitzar la visita a dues empreses de referència dedicades al disseny.
El primer lloc que es va visitar va ser l’agència de branding Morillas, amb 60 anys d’història, situada al barri del Poblenou de Barcelona. En Pep Trias, exestudiant d’EINA i director de disseny indrustrial, i Óscar Arenas, sénior d’estratègia, ens van explicar alguns projectes des del punt de vista estratègic i creatiu, el funcionament de l’empresa i van acabar amb un tour per les seves oficines. A l’estudiantat els va encantar la direcció d’art del projecte de mesoestetic.

© Anna Llàcer © Anna Llàcer
Al mateix barri es troba Atipus, un interessant projecte dirigit per Eduard Duch i Jordi Blanch. Es tracta d’un estudi més petit, de 6 persones, en un local on no hi falta la taula de ping pong. L’Eduard va parlar de la seva metodologia i de com conceptualitzen i enfoquen la creativitat en els projectes. Tot i que darrerament estan fent moltes campanyes, la trajectòria que tenen en identitats per a vins és impressionant.

© Anna Llàcer © Anna Llàcer