L’assignatura de Disseny i comunicació de projectes avançats, conduïda per Núria Saban, té un doble objectiu: d’una banda, conèixer i experimentar amb les possibilitats expressives que permet la web en el moment actual i, de l’altra, aprendre a comunicar a l’equip tècnic els requeriments del projecte.
Jana Stolz. Web de Sol Vida
Sol Vida és una organització d’energia solar sense ànim de lucre que opera a Brasil. La campanya “L’any en imatges” és un recorregut visual pels principals programes de l’organització i els moments memorables de l’any passat. La campanya mostra l’impacte de les iniciatives de Sol Vida, destacant la instal·lació de sistemes d’energia solar a escoles, centres comunitaris i centres sanitaris.
El lloc web de la campanya pretén posar èmfasi en imatges captivadores mantenint alhora una estructura de menú senzilla, integrant el color groc de la marca i el moviment dinàmic del sol. La tipografia de la marca es combina amb una tipografia elegant amb serifes i es fan servir icones personalitzades per a la navegació i les llegendes de les imatges per a mòbils.
Diego Barba. Web d’Óscar Miguel Ares.
El projecte pren com a punt de partida les carpetes i llibreries de projectes i pretén portar-lo al plànol digital com a arxiu amb un disseny senzill i net però alhora memorable.
Així mateix, el paper del color groc serveix per destacar i interactuar amb els objectes gràfics: Un color inspirat en els camps de Castella, del qual sorgeixen la majoria de les obres de l’arquitecte, amb una gran cura per l’entorn on es troben. Finalment, és un dels projectes de l’arquitecte el que serveix com a logotip de la web.
Arquitecte: Óscar Miguel Ares
Fotografies d’Ana Amado



Carlota Vallvé. Web de Design on movement.
Design on movement és una exposició mòbil que celebra els 50 anys d’un museu d’art modern fictici. L’exposició anirà movent-se arreu d’Europa i es podran veure les obres més rellevants que formen part del museu.
S’ha creat la pàgina web de l’exposició en particular, on es mostren totes les obres exposades, així com una explicació extensa i detallada de cadascuna d’elles, els països per on passarà l’exposició i un apartat per conèixer els creadors d’aquesta exposició.
S’ha adaptat la pàgina web per a ordinador, mòbil i per a pantalla virtual de carrer (2 metres d’alçada), a l’entrada de l’exposició, perquè l’usuari revisi la web abans d’entrar a l’exposició o, inclús, atraure persones que passin per davant.



