Cap a la recta final de la primera part del Màster en Disseny Gràfic, l’estudi Natural i l’agència Morillas obren les seves portes per brindar l’oportunitat als alumnes de conèixer dos tipus d’empresa que treballen de forma exemplar la gestió d’una identitat gràfica.
Amb aquestes visites va concluir l’assignatura de l’Anna Llàcer, Analisi i gestió de projectes de disseny gràfic, on l’objectiu és aprendre a organitzar i rendibilitzar de forma efectiva un projecte profesional.
L’ estudi Natural, de la mà de Manel Font i Mireia Luna (socis de l’empresa) van explicar el seu oritge i la seva evolució. Mitjançant els seus treballs es va vore com un equip multidisciplinar a enriquit cada projecte, aportant cadascú la seva especialitat. Natural sobretot està focalitzat en crear una identitat gràfica des de l’inici (naming). Premeu aquí si voleu descobrir més sobre aquest estudi.
Per altra banda, l’agència Morillas, amb Montserrat Subirós (Quality Manager), va contar que és una de les més grans que hi han, compta amb una plantilla al voltant de 50-60 persones i està especialitzada en branding i packaging. Aquí al contrari que l’estudi Natural, és el departament de marketing qui prepara el briefing amb el client i després a cada secció de l’agència està dedicada a una part del procés executiu del nou producte o marca. Premeu aquí si voleu descobrir més sobre aquesta agència.